Kebabkorv.

Fredrik tycker det låter gott. Jag vet inte riktigt jag.

Nu är det vampyren som skriver. Det är roligt att vara såhära övertrött. Allt blir roligt, nästan lika roligt som min morgonhumor i morse när jag körde på min väg hemåt från stugan. Jag tror jag vill äta. Och borsta tänderna sen igen. Jag känner att detta kommer bli ett underbart bra inlägg. Hursomhelst. Nu måste dom andra äta! Dom känner hungern krypa i magen och jag känner lukten av deras blod. Det är intressant. Mitt luktsinne har blivit ännu mera tipptopp. Det känns som min hjärna inte riktigt fungerar riktigt. Den vill ha mat. blod. eller så vill den badaaaa. Bada är alltid bra. Särskillt då det inte finns annat att göra. Josefin är uttråkad.

Mvh vampyren MALIN

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hmmm... Ni verkar ha haft... Roligt? Hahah! Jag ber lite smått om ursäkt för mitt samtal, antar jag. För det stod att jag hade ringt... Eller ni? Jag vet inte jag...

2009-07-19 @ 15:20:54
URL: http://oberflachlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0