FUUUUUUUUUUUUCK

Igår spydde jag tre gånger hade värk i mina ben så att jag knappt kunde ligga eller så, jämra mig av smärta även fast jag viste att ingen hörde, somna på badrums golvet av utmattning i en timme efter jag spyt, hade förjävla ont i magen, försökte spy en gång till men misslyckades och somna på badrums golvet igen. Idag har jag ingen matlust inte ens kaklust!!!! Även fast min kropp behöver äta, har tvingat i mig vätska, försökt blivit av med mina två år med halebop men fungerade inte. Ska åka till pappa imöra och förska fixa det, så om malin joesfin och freddan vill muntra upp mig imöra vid lunch tid så får dom det, om dom tösh vill säga. Jag har bara en sak och säga och det är FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!

If your life sucks at the moment, remeber that your awesome, or at least fake it


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha, fan det är synd om oss Emma ;D

Två år... Ack och ve!

Bajs och spyor...

2009-06-16 @ 21:05:58
URL: http://oberflachlich.blogg.se/
Postat av: Fredrikioioioioioioioioio

Tycker om dina små visdomsord i slutet av varje av blogg xD

2009-06-17 @ 00:43:14
Postat av: Emma

Vad glad jag blir! Tack fredde^^

2009-06-17 @ 12:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0