I don't wanna die

Min lillasyster har insjuknat i något. Men vad? Är det kanske en sväng av svininfluensan eller helt enkelt en vanllig förkylning. Vem vet.. Hon hade googlat symptomen, och dom stämde på Sofia, hennes kompis, som smittade henne igår.

Jag åker nog snart till Hudiksvall för att stilla mitt shoppingbegär som jag haft hela natten. xD Det och dels för att jag annars inte har något att ha på mig ikväll...  Här i ljusdal kan man inte köpa något, för då kan man lita på att hela halva ljusdal har det med. oojojojjjjjjj!

Maggi


Kommentarer
Postat av: Josefin

AH! Håll dig borta från henne så du inte blir smittad och sen smittar mig! Tänk om någon smittar mig i kväll. UH!. Jag tror att jag ska stanna inne ett år tills det har gått över.

2009-09-05 @ 14:55:08
Postat av: Ma

åhhh shoppa, känns så längsen....

2009-09-05 @ 16:24:10
URL: http://shorthair.blogg.se/
Postat av: Maggi

Josefin: Ja, jag ska minsann försöka! Blä, vi får sätta oss i karantän nånstans tror jag. annars är det nog ut med oss alla!!! :OOO

Emma: hehe, du har problem min vänn. ;D:D

2009-09-06 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0