Växla ägodelar.

Det var kläder vi bytte idag, och trots att vi bara var fem stycken så var det en total succé! Alla hittade några fynd, det som blev över (väldigt mycket) ligger nu här i väntan på att bli skänkta till second handbutiken.
I min hög var det färgglatt, randigt, linnen, t-shirts och ett par byxor som jag och Emma ska ha på delad vårdnad, som systrar i jeans ungefär.
Imorgon blir det säcken.
Yngve ramlade ner från sin stol. Så går det när man ligger och sover på röda stolar!

Jag vill vika origami. Men jag är för slarvig för sånt, kanske provar ändå. En trana eller anka eller giraff. GIRAFF.
En girafftröjjaa...., mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.DÅ.

  • Malin

Kommentarer
Postat av: Maggio

Vad har du emot rött, nalin?:O

2010-04-09 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0