Det är

Det kommer så många bra filmer nu i år. Jag blir helt till mig. Alice i Underlandet, A Nightmare on Elm Street, Shrek 4, The Twilight Saga: Eclipse, och såklart Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. De flesta filmerna som ska komma verkar också vara i 3D. Jag förstår inte det där riktigt... Måste det vara en speciellt biograf för att man ska kunna titta på 3D-filmer? Kan man inte bara slänga på sig ett par såna där glasögon och titta? Det kan man ju göra hemma, framför teven.

Den där Avatar måste man ju också se. Den har dragit in mer pengar än någon annan film redan, alltså mer än Titanic. Då ska filmbolagen inte klaga om man råkar ladda ned en film någon gång, tycker jag. Dom tjänar ju mer pengar på biovisningarna än det går att spendera hur som helst.



maggio

Kommentarer
Postat av: m,A

Ibland kan det räcka med uppföljare, en shrek fyra? Tänk om de förstöre hela skiten nu??????

2010-01-29 @ 18:14:35
Postat av: maggio

Ja jag vet, men uppföljarna till shrek har faktiskt varit bra :O Fyran tror jag nog också kommer funka!

2010-01-30 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0