Ja det var allt från mig ikväll, man tackar och bockar!

Okej, jag blir officielt arg på de nya batman filmerna.  Whats up with the vornubal batman? Han är inte kär och han försöker inte heller "hitta sig själv", han är en "hjälte" som går efter sina egan regler, och en ungkarl utan någon sorts kärlek att hålla fast vid, utom Alfred då, men han har ju varit med honom sedan barnsbenen. Det enda som gjorde mig glad var att Jokern var exakt så psykopatisk som alla sa, och att hans list och intelligens angånde människors liv, överträffade alla mina förväntingar! Synd att two-face dog ändå, jag gillar honom skarpt. Jag hoppas att dom gör en tredje film där Pinguin får vara med, vore intressant att se. Nej uppriktigt sagt var filmen skit bra, om man bortser från mjäkiga Stålmannen crapet.

(Ma)

Kommentarer
Postat av: Erik

Inte ska Batman vara kär eller e, han ska ju vara mörk och inte bry sig i så mycket:P

2010-01-09 @ 18:14:44
URL: http://deeeb.blogg.se/
Postat av: Ma

I know. But he dose in the fucking movie. Sutch bullshit!!!!

2010-01-09 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0