Kallas det kyla?

Hm. Idag far jag till fjälls. Frågan är: ska jag åka längd eller utför?
Längd lutar det åt. Fast kanske utför. Vem vet vem vet. INTE JAG.
Jag tror mitt hår blev mer orange efter jag duschat. När jag duschade luktade det hö igen. Det är roligt.

Hunger. Jag har varit hungrig i mer än en timme, fast inte orkat göra något åt det? Hur jobbigt är det egentligen att gå ner till köket och ta fram något som man sedan äter? Det ska jag räkna på ett tag. Man hamnar på plus. Plus. Jag gillar plus. Puls. Min puls är hög. När jag åkte längdskidor på jullovet hade jag en puls på 224. Det är omöjligt ungefär. Jag tror min pulsklocka var lite ur balans på grund av kylan. Sådärja, då fick jag ihop en knut med titeln.
Vi hörs på söndag!

  • Malin

Kommentarer
Postat av: maggio

Hoppas du får det trevligt! :)

2010-01-29 @ 15:10:43
Postat av: Cattle

Kan man inte åka både och?

2010-01-30 @ 12:29:45
URL: http://cattlebruiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0