Rubrikerna säger "Stand up and loose your pants"

Ja en död blogg har detta blivit igen. Men den blir kanske bättre när all röd färg försvinner, den kanske inte är liak lockande nu när tomten har tagit semester och åkt till vegas för att kolla på strippare och spela tärningar (dett var ett skämt så skratta högt tre gånger) På söndag hoppas jag få kunskapen om hur man tillagar "shushi". Jag har kommti fram till att anledningen till att alla längtar efter sommaren är för att sommar ger en hopp, hopp om livet och att nätterna aldrig tar slut. Hm det där var nästan för poetiskt för denna blogg. Jag har kommit fram till att utslitna svarta converse är inte lika fint som utslitna vita. De svarta blir gråa, dom vita får karaktär och ser sunkigt snygga och slitna ut. Dom är nästan ful när dom är vita och nya, mycket mystiskt...Jaha nähe jaha nu borde jag väl diska för mina oh så sofistikerade gäster, och då tänker säkert ni "vilka är dessa exklusiva gäster" och då säger jag "Det skulle ni allt bra gärna vilja vet va!"

(Ma den allsmäktige)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0