Varför åker man utomlands enbart för att sola?

Jag har varit sjuk ett bra tag nu, och det är inte så roligt. Men det positiva är i alla fall att man vaknar flera gånger under natten. Då kommer jag liksom ihåg mina drömmar. Jag brukar aldrig drömma annars... Det har varit en hel del konstiga sådana i alla fall. En dröm handlade om klassen, fast med ett Twilight tema. Vi bildare var vampyrer och musikarna varulvar. Varulvarna försökte tydligen döda oss vampyrer, som i filmen. Det var en konstig dröm.

Igår natt vaknade jag upp mitt i natten igen. Då spelade jag in vad drömmen handlade om på röstmemo, ett tips från Malin. Jag lyssnade på det idag... jag förstod inte så mycket av det jag sa, det var mest nynnanden och något om Starwars..? Jag måste sluta titta på fantasy filmer. Svejs!

maggio


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, jag måste också spela in mina drömmar. Det kan bli spännande. :):)

2010-01-05 @ 00:09:04
URL: http://supermalinbros.blogspot.com
Postat av: maggio

Gör det! Jag drömde något jättespännande inatt tror jag, men så glömde jag spela in det. Nu kommer jag inte ihåg nånting. :(

2010-01-06 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0